31 Dis 2011

Selamat Tahun Baru 2012!! :)


2011 dah pun hujung-hujung, tinggal beberapa minit sahaja lagi 2011 nak melabuhkan tirainya, dan segala cerita tentang 2011 akan menjadi kenang kenangan, suka duka, senyum ketawa, selamat tinggal 2011....

Bangkitlah kawan-kawan dari cerita-cerita semalam yang kurang enak mungkin,  2012 akan punya buku diary baru untuk kita isi, semoga catitannya akan penuh dengan cerita baik, cerita lucu, cerita ketawa, cerita-cerita yang anda sukalah maksudnya, yang penting, cerita yang akan punya kebaikan yang halal hahaha. (ketawa sorang-sorang tanpa sebab)

Dan dikesempatan ini juga ingin saya memohon maaf kiranya ada terkasar bahasa terlanjur bicara yang buat anda rasa kurang senang, saya juga insan biasa punya kurang juga.

Dairy 2011 telah banyak ceritanya, tentang kita, dia dan kamu, teman-teman juga sahabat-sahabat, dan antara ikatan kasih sayang tak kiralah dengan apapun, semoga ianya banyak memberi kita inspirasi, tentang kebaikan, tuk lebih tenang dalam menempuh tahun baru2012.

SELAMAT DATANG 2012.

Telah aku lukis cerita-cerita indah, dalam terang-terang ingatan, tentang jalan-jalan bahagia bersama, senyum dan ketawa, bahagia, dan bukankah itu satu kebaikan juga, menyatakan kebaikan untuk terus berusaha, aku, dan tentang cerita bahagia tahun baru, SELAMAT DATANG 2012.

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012 UNTUK TEMAN-TEMAN SEMUA,
SEMOGA KEHIDUPAN KITA DIBERKATI ALLAH SWT INSYAALLAH ♥ Smiley


1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...