24 Jul 2011

celoteh pakcik

Assalamualaikum...Smiley

   Semoga sihat waalafiat bersama insan tersayang...Smiley

   Lama rasanya tak update blog sendiri, asyik2 tengok blog orang lain je...Smiley
   
   Saja je nak bla bla bla niSmiley   

   Skrg ni aku tak ada buat apa-apa pun. Lokasi aku kat bilik je, sambil minum teh lipton. Macam hari2 biasa bila dah malam, online facebook leeee keje... Update status facebook, tp status tak jugak berubah, single jeeee memanjang Smiley

   Pasangan, pasangan untuk kongsi suka duka sehari-hari, dan itulah, itulah ceritanya yang nak aku keluarkan dari hati nih, tak ingin rasanya terlalu lama pendam walau itu cuma satu baris ayat mungkin, kurang lebih pun macam tu lah....

   Cinta, punya satu perasaan yang sukar untuk aku tafsirkan dengan kata2, punya seribu satu kesenangan untuk hati. Tapi ternyata cari cinta tak semudah kata-kata, tak semudah ambil dan dapat, tak semudah dapat dan simpan....

   Bukan aku tak pernah ada pasangan pun sebelum ni. Selama kerja kat resort ni, 7 tahun lebih kurang, dalam waktu tu, mgkn 1 orang je yang hati nih sangkut srius2, tapi, tak kekal lama Smiley

   Emmmm, yelah kan, pepapah pun ada kata, sebaik-baik kita rangcang, kalau tak ada jodoh, tak akan bersatu juga... Dan waktu tu, pastinya kamu harus kuatkan hati, kerana kisah terburuk dalam kehidupan manusia, kisah ini pun tersenarai antara salah satunya.


   Apa pun ceritanya, bukan hanya cinta, tapi, kita, kamu, semuanyalah, single, taklah teruk sangat kan Smiley  

   Salam beristirehat, & thaz coz menyudikan diri singgah kat blog saya yang tak seberapa nihSmiley

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...