24 Jul 2011

tata titi tutu :(

Assalamualaikum teman-temanSmiley

  
Pertama sekali aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih sebab sudi like blog aku ni, tp asyik like jeee, jadi laaa ahli Smiley Apapun terima kasih sekali lagi... Smiley dan hanya doa yang mampu aku doakan semoga kalian tenang-tenang saja dalam melayari kehidupan ini.

  Sebenarnya malam ni hati aku taklah ok sangat. Saat aku catitkan bingkisan sederhana ini, sebenarnya hati aku masih kurang ok... Dan seperti yang aku tulis kat sebelah blog aku ni, "Aku cuba belajar untuk kuat hati bila rasa kurang selesa contohnya.
Dan peratusnya ternyata aku tewas juga menahan rasa hati yang kurang mampu untuk berada dalam posisi asal. Hanya masa yang menjadi penawar, semoga waktu ini akan berlalu dengan cepat "

 Sebelum ni pun terasa juga kehilangan sesuatu, namun tidaklah sekuat perasaan yang aku rasa sekarang...
Dan aku cuba lagi hari ini untuk tepis segala perasaan yang hadir mengusik, dan, dalam pembelajaran ini, aku tewas,........

Aku tak pandai untuk luahkan emosi melalui kata-kata, ekspresinya tetap sama. Kalau mampu, kau selamilah hati aku ni, dan dengar segala bicaranya, pastinya kau akan tahu... Tapi bila aku cuba untuk katakan, maka, itulah, kau harus percaya, sebenarnya aku sedih lihat kau pergi.................................... Smiley  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...