2 Feb 2012

ok,anggap saja aku merepek☺

...dan aku tidak lagi pernah menemukan cinta seindah cintaku padamu...
Bagiku kau adalah semua yang sangat aku inginkan di dunia.........................

kadang-kadang laut yang bergelora tiba masa reda juga......
geloranya, kadang-kadang, teruk juga...
maaflah...
aku tahu maaf tu bukan lagi apa-apa bagi kamu,
oklah anggap saja aku hanya merepek..

dan kini aku bukanlah lagi lelaki yang sesuai buat kamu, kan...
iyelah, kau lepas ni akan hidup senang...
dan aku masih macam ni dalam hidup yang sangat biasa-biasa,
kerja biasa-biasa, gaji pun biasa-biasa sangat...

aku tahu apa akan kau kata bila tahu yang
aku masih bercerita lagi tentang kita,
iyalah, kita dah tak ada apa-apa...
pasti kau akan kata yang aku sekarang tengah
merepek yang bukan-bukan
tapi tak mengapalah...
anggap saja macam tu...

Aku bukan apa, kadang macam tulah, rindu juga 
maaflah

selamat malam buat kamu........
mungkin segala tentang aku kamu dah buang jauh-jauh,
buanglah jauh-jauh..... anggap saja aku hanya mimpi yang tah apa-apa.....

cakap pasal mimpi tadi, hingga saat ni pun aku masih lagi termimpikan kamu,
maaf, aku tak layak sebenarnya.....

Selamat malam kenangan itu, selamat tidur dan selamat tinggal..
(...aku masih tak dapat ucap selamat tinggal pada kenangan kita, aku masih cuba... maaflah...)
...tapi tak mengapalah...
...anggap saja dari awal lagi aku hanya merepek...

Hidup ni banyak ceritanya...
gelak ketawa dan sedih yang mengecewakan...
bukankah hidup tu sangat banyak warna...
dan nama warna itu sendiri sangat indah sebenarnya...

hidup adalah medan pengajian...
tentang susah senang dan semualah...
dalam belajar banyak yang akan kita tahu...
dan ilmu tu menjadikan hidup kita lebih baik dari sebelumnya...
insyaALLAH ☺

☺.......................................................................................................................☺

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...